همشهری آنلاین: تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام با پیروزی مقابل مهرام تهران زنگ خطر را برای مدافع عنوان قهرمانی به صدا در آورد.

basketball

به گزارش روابط عمومی فداسیون بسکتبال، دیدار اول فینال مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های ایران عصر روز شنبه (19 اسفند) در ماهشهر برگزار شد و تیم پتروشیمی بندر امام موفق شد با نتیجه 92-102 تیم مهرام تهران را شکست دهد. تیم پتروشیمی بازی را بسیار پر قدرت آغاز کرد و با استفاده از شوت‌های سه امتیازی موفق و ضد حملات عرصه را بر میهمان خود تنگ کرد و کوارتر اول را با نتیجه 8-30 به سود خود پایان داد.

در کوارتر دوم بازهم پتروشیمی تیم برتر میدان بود. نیمه اول با نتیجه 34-59 به سود پتروشیمی خاتمه یافت. در کوارتر سوم دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند ولی در کوارتر چهارم تیم مهرام روند بهتری در حملان داشت و موفق شد اختلاف خود را با رقیب کمتر نماید. در نهایت این مسابقه با نتیجه 92-102 به سود پتروشیمی خاتمه یافت.

در این دیدار حامد آفاق از تیم پتروشیمی با کسب 32 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن دیدار اول فینال بود. برای مهرام نیز صمد نیکخواه بهرامی با 27 امتیاز گلزن‌ترین بازیکن این تیم بود.

دیدار دوم دو تیم یکشنبه (20 اسفند) ساعت 16:00 در ماهشهر برگزار می‌گردد.

 

کد خبر 204719
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز